Πέμπτη, Μαϊ 19, 2016

Εκτός από το σύστημα υποστήριξης Ticket Support, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν τώρα από τις παρακάτω μεθόδους:
  1. Live Chat: Επισκεφτείτε τον ανανεωμένο ιστότοπόμας και κάντε κλικ στο link Live Chat που θα δείτε πάνω και αριστερά ή κάντε κλικ στην φυσαλίδα που θα δείτε κάτω δεξιά. Αν η φυσαλίδα εμφανίζει ένα μπαλονάκι διαλόγου, τότε είμαστε online και θα σας απαντήσουμε αμέσως. Αν εμφανίζει ένα φάκελο, μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα. Αυτόματα θα δημιουργηθεί ένα δελτίο υποστήριξης.
  2. Facebook: Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και στείλτε μας ένα μήνυμα ή κάντε ένα ποστ στον τοίχο μας. Θα ληφθεί αμέσως από την ομάδα υποστήριξης και θα ανοιχτεί αυτόματα ένα δελτίο.
  3. Twitter: Ακολουθήστε μας στο Twitter και στείλτε μας ένα μήνυμα ή κάντε μας ένα tweet. Αυτόματα θα δημιουργηθεί ένα δελτίο υποστήριξης.

« Πίσω